njut av sommaren, den är kort

Nu har jag varit ute och sprungit. Va duktigt! Hade med mig mobilen med musik i, men hörselsnäckorna ville inte sitta kvar, utan de bara åkte ur öronen hela tiden, typiskt!
Känner att jag bränt mig i knävecken idag, jag skulle tagit på mig solkräm, jag hade ju faktiskt med mej det..

Ska nog duscha och äta lite kvällsmat strax. Imorgon åker vi nog ut till Svea & Anders sommarstuga i Långanäs och badar, det är så himla mysigt där! Jag brukar åka ut på surfingbrädan (utan segel) och ligga där på och gassa i solen. AAH, sommaren är för härlig, synd bara att det vänder nästa vecka och blir mörkare.

Spelade bubble struggle innan, och ville bara tipsa om det. Kul spel!

Godnatt & dröm sött.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0