kärlek på lågstadiet

Måste bara berätta om vårt roliga samtal vid matbordet idag.

Isak berättade för mig förra veckan att han hade blivit ihop med en tjej. Men han vägrade berätta vem det var. Icke!
Men idag så frågade Peter honom;
Peter- Har du någon tjej då, Isak?
Isak- Nej!
jag- Men, jo! Du berättade för mig att du hade en förra veckan ju.
Isak- Men jag dumpade henne.
jag- Varför då?
Isak- Men hon va jobbig, sen kostar de ju att ha tjej oxå, typ alla hjärtans dag presenter; chokladhjärtan och blablabla..
jag & Peter- Varför var hon jobbig då?
Isak- Men när jag cyklade hem från skolan varje dag mötte jag henne och hon ville alltid ha skjuts hem och sen ville hon alltid ha en massa kramar.

Hahaha, jag höll på att dö av skratt. Stackars tjej, hon verkade ju jättegullig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0