black or white

Måste säga att den här dagen varit toppen!
Åkte in till stan för att utföra några ärenden (åt mig själv).. Köpte ett par sulor till mina sneakers, för när jag tvättade dem åkte ena tygsulan ut och det blev liksom klistrigt och äckligt. Så, jag hittade ett par sköna sulor, "summer" hette dem. De är så man kan gå barfota i skorna. På ovansidan är det frottétyg och på undersidan något annat som absorberar svettet, typ. Anyway, de var i alla fall riktigt sköna och 40:- var ju inte alls så farligt. Sedan åkte jag och köpte nya Vecko revyn så jag hade något att läsa på stranden senare idag.
Ringde mormor innan jag åkte in till stan och frågade om jag kunde komma och sy ett par jeans till ett par shorts på deras symaskin. Och det gick så bra så. Så nu har jag ett par snygga jeansshorts. Ni ser dem på bilden nedan..

Sedan kom familjen och hämtade mig, så drog vi ut till vattnet vid Svea & Anders stuga. Blev inte så mycket till bad mer än ett dopp då, men det var inte mer än 19 grader i vattnet.
Sedan blev det lite bråttom hem eftersom Leif hade lött kopparrören till våran fjärrvärme och vi var tvugna att vakta så det inte skulle börja brinna. Det hände nämligen i Isaks rum förra veckan. GAH!

Nu ikväll kommer familjen Bauschke hit på grillfest. Mysigt värre!!
Ha en riktigt fin kväll, och tänk på legenden, MJ.
Jag sitter och drogar hans låtar, såsom bad, black or white & thriller.

Massa kramar!


Satt upp luggen ikväll. Jag är ganska trött på den..


Jag har på mig t-shirt från Ed Hardy och mina egensydda jeansshorts av märket Diesel.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-26 @ 21:19:34
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: E L I N

hur mycket kostade din Ed Hardy tröja snygging !

(:

2009-06-27 @ 15:02:06
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: Ester

elin: det vet jag inte. har fått den.

2009-06-27 @ 17:15:13
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0