090628

God morgon!

Min statstik börjar bli ganska bra. Alla är så välkomna så!
Idag är jag själv hemma. De andra är och hjälper till på en cykeltävling här i Eksjö. Jag ville inte hänga med.
Jag vet inte vad jag ska göra idag. Åka och köpa en mörk Lindt choklad med mint, det ska jag utföra senare. Men annars? Gymma? Dra ner till stranden, själv? Jag får se..
Sov så himla gott inatt. Vi köpte LdB:s After sun- kräm igår, och den var verkligen jätteskön. Svalkande, vitaminberikad och den luktade ganska behagligt också.

Nu ska jag äta lite frukost.
Pussar!



Jag just nu. Lägg märke till min intensiva blick.


Kommentarer
Postat av: sofia! <3

Kul! =)

Hur många? <3

2009-06-28 @ 21:48:45
Postat av: Ester

runt 15 st/dag. det tycker jag är helt okej ! =)

<3

2009-06-28 @ 22:39:43
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0