Twilight

När jag såg filmen för en vecka sedan ungefär, blev jag stormförälskad i den, en av de bästa filmer jag sett! Jag gillar romantik, mystik och thriller, så den var alldeles perfekt- alla genrer i en och samma film. Nu har jag köpt den första och andra boken ur serien, och har snart läst ut den första. Jag ångrar att jag inte läste boken först, eftersom det alltid är roligast. Men boken är så många gånger bättre än filmen och det är väl så det brukar vara med böcker och filmer? Om man skulle göra filmen exakt efter bokens detaljer och sådär, skulle filmen säkert bli flera timmar lång. Men det hade ju inte gjort någonting ju. Hehe.. Boken är så vacker och jag ryser av hur Edwards skönhet beskrivs. Jag önskar att han var MIN! Haha.

Nu ska jag läsa! Slänger in lite Lysekil- bilder allt eftersom här på bloggen idag.
Hej så länge.


Twilight in my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0