jogdog

Hejsan!

Jag sprang med Morris i förmiddags. Min lilla "jogdog", haha! Han är skitduktig när han väl fått in det rätta tempot då han springer bredvid mig så fint. Sötnosen!
När vi kom hem igen gick vi med mamma och de andra hundarna på promenad i en timme ungefär.

Vi har varit ute i Rås idag (jaktmarkerna där vi jagar) och satt ut saltstenar till älgarna. Det har vi gjort i typ 4 år nu. Det gick bra, men grejen är att det har regnat varje gång vi har gjort det. Otroligt!
Blev hätmpizza till middag idag eftersom vi alla var så trötta och sega. Det satt riktigt fint, faktiskt!

Åh, söndag, söndag, depp, depp... Även att vi ska vara hos mamma en vecka till och hon är ledig, så har jag ändå haft deprimerad/ångest- känsla. Jag HATAR det! Det känns som att tårarna ska forsa ut ena sekuden, den andra känns allt perfekt. Vad är orsaken till det? Jag förstår mig inte på denna idiotiska, upprepade känslan som uppkommer varje söndag!


På tal om något annat.. vart tog sommaren vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0