Jackson 5

Idag gick det ovanligt bra hos tandläkaren. Hon kletade på extra mycket bedövnings- gegga idag (som luktar frisk mint men om man kommer åt där med tungan bedövas hela den och det smakar surt). Istället för de där färgglada små gummibanden valde jag grått idag. Det ser mycket bättre ut, vet inte varför jag inte valt de förut. Hehe. Det gick fort. När jag var klar åkte vi mot Vetlanda där vi skulle kolla på hockey- brallor till Isak. Och jag fick ett par löpar- tights för 499:-.
Sen började våra magar kurra, så vi drog vidare mot donken och åt. Det är inte ofta man äter där ju.

Kollar på Michael Jacksons minnes- program. Det handlar om Jackson 5, fast det är inte med de riktiga skådisarna.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0