fredagar är sköna!

Jag har haft en riktigt skön fredag!
Startade dagen med ett riktigt hårt pass på gymmet. Jag körde hela mitt pass plus lite till i drygt en timma! Efter gymmet drack jag en proteindrink, läste på burken att det gick att smaksätta den.. antingen med banan eller lite chokladpulver. Jag tog lite oboypulver i, en tesked ungefär, och det smakade mycket bättre! Nu behöver jag inte tvinga i mig drinken med avsmak.. hehe ;d 

Har varit ute hela kvällen. Satt och läste ute när solen var framme och sedan gick vi med hundarna.
När vi kom hem igen hoppade jag med Isak, och han skulle lära mig ett tricks på studsmattan, steg för steg. Det gick hyffsat, men jag orkade inte slutföra det ikväll. Sedan körde vi några set badminton, jag vann första och han det andra. Jag börjar bli ganska het på det. ;) Träning ger färdighet!
Isak och jag kom på en jättebra idé- att vi bjuder hit folk i trakten på studsmatte- tricks. Att Isak lär ut folk tricks, steg för steg och visar en liten show med grymma tricks. Han är verkligen duktig! Född till akrobat, kan man lugnt säga! Och Isaks tricks- skola skulle typ kosta 20:- /person. Vem vet, det kanske blir av en dag? Haha!

Puss & godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: elin

hoppas du hittar papprena för det ska vara inne senast den 1 augusti, alltså på lördag om jag itne räknar helt fel nu.



men vad ska du välja? <3

2009-07-25 @ 09:15:47
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: elin

sv: fast jag har verkligen tröttnat på den,

men tack iallafall :D

2009-07-25 @ 12:07:12
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0