catfight

Shit! Isak och jag gaddade ihop oss rejält i köket vid frukosten innan.
Isak har typ en deciliter socker på flingorna varje morgon, han dricker oboy några gånger om dagen. Och så idag, då tänkte han ta oboy tillsammans med flingorna och mjölken, och när han hällde i oboypullvret i skålen sa jag till och hällde över pullvret i förpackningen igen. Och sen var det lite kvar i skålen, och så såg Isak det och när jag sköljde ur det slog han mig med sin sked (?) på benet och jag tryckte upp skålen i ansiktet på Isak, och jag bara "här får du din jävla skål!!". Och då sa han fula saker till mig och jag en del till honom. Och sedan satt jag mig med min frukost snett emot honom vid bordet och flingpaketet mellan, så vi inte såg varandra. Och sedan när jag började äta, höll han på att säga "tyst då!", när jag tuggade och även när jag var tyst. Så jag stack ut i vardagsummet och satt mig vid TV:n och åt, och sen gick jag tillbaka till köket och satt mig, och då sa Isak "förlåt, Ester!", efter en stund, och då förlät jag honom också och flyttade flingpaketet så vi såg varandra igen.  
GAAH! Han fattar ju inte att jag bara vill hans bästa ibland. Jag vill ju inte att han ska få diabetes eller någon annan sjukdom. Den lustiga är att Isak ändå är smal som en pinne, och vältränad.



Catfight.
Bild: google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0