090727

Hej!

Det är måndag, och det känns.. vardagligt. Startade morgonen med gymmet, eller, efter frukosten då. Peter, jag och Isak. Efter endast 6 timmars sömn var jag ganska seg, och det kändes allmänt tungt på gymmet idag. Isak tvingade mig att sitta uppe med honom för att det var ett program han ville se klart. Men klockan var runt 01 då, så jag stretade emot och sa att jag ville sova. Men han kom på att jag kunde sitta kvar och läsa i min bok, så jag gjorde det tillslut, att brorsan alltid ska få som han vill, hehe. Klockan hann bli halv 2 när jag la mig. Alldeles för sent med tanke på att vi hade bestämt att vara på gymmet ganska tidigt idag. Vi skulle träna under tiden mamma var och klippte sig. Hennes hår blev riktigt snyggt den här gången!

Nu ska jag hjälpa till lite här hemma. Bland annat vika tvätt, sedan behövs det städas.
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0