090724

God morgon!

Bioplanena blev ändrade. Mamma gick med på att skjutsa och hämta oss, bästa mamma! Så hon ringde och bokade biljetter till oss typ en & en halv timme innan bion började, och hon i luren sa att vi skulle komma så fort vi kunde, vi fattade inte varför förän vi kom dit- alla platser var nästan upptagna, men vi fick tag på en tvåsits på vänstra sidan längst upp, det var fakitskt en bra plats. Filmen var väl sådär, av mig får den 3/5 i betyg. Den hade nog varit en fördel att läsa boken först.  

Det är redan fredag idag, veckan har gått otroligt fort.
Idag blir det ett pass på gymmet och så, och idag känner jag mig mer taggad än i tisdags! Efter gymmet blir det en proteindrink som smakar välling. Aldrig någonsin hade jag tänkt att börja med sånt, men när Peter erbjöd mig en i tisdags, så kommer jag förmodligen att fortsätta. Vilken biff jag kommer bli. Haha!

Ha en bra dag!



Biff- google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0