090721

God morgon!

Det känns som höst ute idag. Det är svalt & halvmulet, och det blåser och bladen på träder börjar få gul färg, börjar till och med tappa löv. Jag älskar höst! Dels för att jakten börjar dra igång och sedan är det kul att klä på sig lite mer, som snygga jackor och skor, hösten är så mysig och mystisk på något sätt. Skolstarten är ju spännande också, om man får nya lärare och börjar med betyg i alla fall, som vi gör.

Jag vaknade lite före 9 idag. Har börjat med den andra Twilight- boken nu, så jag läste lite ur den. Sedan gick jag upp och visste inte om jag skulle springa före frukosten eller äta och springa lite senare, jag valde det sistnämnda och efter frukosten slog jag på TV:n och tittade på Blue water high. Nu sitter jag här i pyjamas och tofflor och hör hur vinden viner utanför.
Jag har tänkt att gå ut i skogen och kolla efter svamp och bär idag. Så, nu ska jag klä på mig och borsta tänderna.

Ha en fin dag, fina läsare!


Trailer av den andra Twilight- filmen New moon som kommer ut på bio den 20 november i år.
Jag längtar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0