090719

God morgon, förresten!

Här ligger man inte och sover, nej. Jag hade nog kunnat sova lite till, men jag måste LÄSA! Min drog.
Sov riktigt gott i MIN säng inatt. Så skönt att vara hemma- borta bra men hemma bäst!

Idag ska jag nog få igång träningen igen efter en vecka utan träning. Blir antingen en jogginrunda eller ett pass på gymmet. Har tänkt att lägga upp ett nytt träningspass, med ny fria vikter. Det regnar ute nu, men det hindrar mig inte för att springa, det är skönt när regnet möter huden.
Jag stod och inspekterade min bränna i spegeln innan, och då kom Johannes in, så jag hoppade i sängen och drog täcket över mig, så satt jag där som en skrämd hare; "shit, vad du skrämde mig!", sa jag. Eh, jag var inte ens skrämd. Det var ju det att jag stod typ naken, förutom trosorna. Det han ville var att låna min plattång, som vanligt. Hehe..
Det jobbiga är att Johannes alltid är brunast här. Solarium ligger bakom det hela, tror jag. ;d








Snöleopard.


Varg.


Lysekils hamn.

Det får räcka just nu. Bilduppladdaren blir seg efter en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0