090711

Hej bloggen och läsarna!

Idag har jag tränat hårt och känner mig duktig! Innan frukost tog jag en jogginrunda runt sjön, och sedan blev det ett pass på gymmet.
Idag har vi bara packat och fixat här hemma. Vi åker ju till Lysekil imorgon! Det ska bli riktigt kul. Vi var där förra året också och det var kanon! Ett speciellt ställe som jag tycker om ligger vid nere vid havet med runda, nästan röda klippor. Och där ser man ut över Skagerak. Helt underbart på kvällen! Vädret ser ganska bra ut i Lysekil. Runt 20 grader och sol. Det är bara så tråkigt att åka långt i bil, men jag får väl sova eftersom vi går upp rätt tidigt.

Satt mig vid teven en stund innan och då var det två filmer jag gillar efter varandra. Först gick "från andra sidan". Den kanske inte är min favorit, men den är bra. Det handlar om ett barnsjukhus och uppe på vinden bor ett barn som avlidit på sjukhuset för ett bra tag sen. Och efter den gick "last king of Scotland". Det är nog en utav de bästa filmerna jag sett! Men det var inte så länge sedan jag såg den, så jag hjälpte pappa att dammsuga i bilen istället.

Ni får ha en riktigt bra vecka, vi hörs antagligen inte.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0