090708

Hej allihopa!

Äkta svensk sommar säger jag bara. Vädret skiftar otroligt ju! Det är ju inte badväder precis då..
Idag har jag inte gjort något speciellt. Skrev på facebook att jag inte hade ett piss att göra. Fick då en kommentar av Carol, Cillas syster & Lisas mamma. Hon skrev att jag kunde komma över och leka med Lisa. Så jag tog cykeln bort. Lisa blev såklart glad att jag kom. Hon ville bjuda på fika, så vi drack vatten i hennes kaffekoppar i plast. Hon är sötast i stan helt klart!
Sedan ringde de hemifrån och sa att det var mat, så jag frågade om Lisa ville hänga med hem. Det ville hon. Så jag tog med henne hem i vagnen. När vi kom hem åt vi lite och lekte med dockor.
Sen gjorde jag Lisa fin. Satt upp hennes ljusa, lockiga änglahår i en hästsvans med en söt toffs, satt dit tre tuffa pins på tröjan där det stod; puss & kram och en med en nalle och ett hjärta på och sedan två armband.  
Cilla hade köpt en tunika och en munkjacka åt mig på JC- rean. Cilla, du är världens bästa styvmor! Absolut inte den elaka styvmodern, haha! 
Sen blev det en promenad in till stan med Cilla och Lisa. Lisa somnade i vagnen in till stan, så fikat blev lite billigare. Jag åt en morotskaka och en biskvi med vit choklad och citron. Mums! 
Eftersom Johannes jobbar på Cahns, så gick vi det och hyrde film gratis. Jag tog "Twilight". Men vi kanske skulle se "Johan Falk" på bio ikväll, så jag vet inte vad det blir.. 

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0