090710

Heej alla söta & rara!

Idag är jag riktigt pigg och klar i sinnet. La mig i god tid igår, så det kan ju bero på det. Och jag har börjat sova riktigt gott nu på sistone. Niiice ;-)
I och med att jag är så "klar" idag, har jag fått ut önskad mängd ur saker. Det där lät kanske konstigt. Haha! Men alltså, när jag häller upp mjölk till flingorna ex. så brukar det komma för mycket oftast, men idag har allt varit perfekt. Och mitt hår är riktigt snyggt idag! Har plattat hela håret för en gångs skull. Och det blev riktigt bra!

Idag har jag väl inte gjort något speciellt på dagen tror jag. Vi har haft besök av Cillas trevliga vänner från Skövde som nyss åkte hem. Niklas har hjälpt oss med internet som har strulat. Och förhoppningsvis är det helt fixat nu. Riktigt schysst! Vi har satt upp min stationära dator på mitt rum nu, så nu är jag glad! :D

Har varit hos mormor och morfar idag med och fikat. Hon ville ge mig och Isak lite semester pengar.
Och ikväll blir det grillfest här hemma. Trevligt!
Pussar på er!

Justja! Min kussiluss i Canada fyller ju år idag. Grattis Chelsea! ♥

Jag bjuder på ett gäng egobilder här också, enjoy!;









Kommentarer
Postat av: E L I N

åh va fint hår du har ester!

2009-07-10 @ 18:46:47
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0