090709

Hallå!

Vad dålig jag blivit på att uppdatera. Det är lusten det hela hänger på. Så, det är väl anledningen..
Idag blev jag väckt av brorsan, Johannes, som skulle in på mitt rum och låna min plattång. Klockan var typ halv 9. Vet ni hur jag vaknade? Jag låg med huvudet på andra gaveln av sängen. Måste ha flyttat på mig i sömnen.. Men en sak som var ännu mystiskare var att jag hade vänt täcket åt rätt håll. Alltså på en sidan stoppar man ju i täcket, och den sidan brukar man ju ha vid fotändan. Det har hänt ett antal gånger att jag gått i sömnen, och jag är mästare på att prata i sömnen också. Det är ju läskigt! Tänk om man går ut eller slår omkull.. Har ni några sömnvanor? Har det hänt att ni drömt samma dröm flera gånger? Gått till något olämpligt ställe i sömnen? Berätta!
Det var tur att Johannes kom in, annars hade jag nog missat Blue water high på TV.

Annars? Har gjort en del ärenden på stan. Först åkte jag och lämnade en film- Twilight som jag hyrde igår. Åh, den är nog den bästa film jag sett! Helt fantastiskt gripande och så vacker! Sedan cyklade jag till bibblan och lämnade en bok. Frågade efter Twilight- böckerna, men de var utlånade allihopa, så jag ställde mig i kö på den första. Sedan drog jag till tandläkaren. Akut besök. Alltså, jag hade ingen tid, går inte ens hos tandl. här i Eksjö. Men, det var så att en grej satt lös på min tandställning. Det blev fixat. Sedan kom jag på att jag inte lånade någon ny bok. Så, tillbaks till bibblan. Lånade "Älska dig till döds- Hemsökt" av Meg Cabot. Drog iväg hem till mormor & morfar en sväng och hälsade på. Fikade och pratade allmänt.

Har varit ute och sprungit nu, känner mig duktig.
Åh, snart bär det av mot Lysekil! :D
Pussar!

Baseball- scenen i Twilight är grym och jag drogar låten som spelas just då;

Supermassive Black Hole- Muse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0