Snö :)

Godkväll!
Sitter på mitt rum o tittar ut genom mina fönster, det snöar : ) Såna där små, fina snöflingor faller ner i gatlyktornas ljus, det är jättemysigt!
Jag var och kollade i slutet av Isaks hockeymatch mot Västervik i förmiddags, matchen blev lika 7-7...
Sen när jag kom hem så stretchade jag typ me Hugo, för vi skulle lära oss å gå ner i spagat, eller splitt kanske de va x) Men det gick inte så bra för mej eller Hugo, tihi ><  åh sen spelade typ hela familjen ett sällskapsspel som heter "Babbel", man ska typ va två å två, o så ska man förklara ett ord typ...

(kort inlägg, jag vet..men har inget mer o skriva XD)

Kjaam <3                                       Jag med min tandställning ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0