Skola, igen...

Skolan började som vanligt klockan 08:00 idag. Vi samlades för handledning, och fick skriva mål och läsa i våra "bänkböcker".
Efter det hade vi lite rast och sen hade vi SO (samhällskunskap), vi kollade klart på världens sämsta film; "Blues Brothers", så fett dålig asså, typ 1000 år gammal, men jag satt o kladdade i loggboken typ hela filmen -.-'
Sen hade vi idrott.. Och vi hade ny gympalärare från Skåne, han hette Fredrik. Vi hade ngn sammarbetsövning.
En tjej i min klass stod typ o höll på med några ärtpåsar, o då kom Fredrik fram å sa "Har du problem eller?"...
Inte så shcyst sakt tkr jag!
Sen hade jag spanska, o dagen var slut klockan 2.

Har ni haft en bra dag? :)

Asså jag kan inte ladda upp bilder, it sucks!

Kommentarer
Postat av: susan

hejhej kikar in.. tittar du på top modelz? isf..vem hejar du på :)?

2009-01-08 @ 20:48:31
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Ester

hej :)

jag följer inte top model precis, men om jag sätter på TV:n och det är det på nån kanal, så tittar jag gärna! Har inte kollar på det på ett tag nu, så jag vet inte :P

2009-01-09 @ 14:42:16
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0