Saturday

Tjallå allihop :)

Jag vaknade vid 9 tiden idag. Gick ut i köket där mamma satt och åt frukost. Sen gjorde jag nagelmanikyr på mig själv. 
Sen ringde de från mammas jobb där mamma är chef och sa att mamma skulle komma in och jobba! För att det fattades personal och så var det en orolig patient. Så tråkigt! Mamma o jag skulle ju gå på stan o sånt kul idag, ååååååh. Så mormor och morfar fick komma till oss så att dom kunde skjutsa in Isak till hans match. Så jag gick på stan själv. Jag hittade en vit kajalpena av Max Factor, som man kan ha på undre fransraden för att göra ögonen större och piggare. Har länge tänkt att köpa en sån...

Sen gick jag hem till mormor och morfar, och där fikade jag med thé och bullar, sen skjutsade mormor o morfar hem oss igen, och när mamma kom hem så hade hon med sig pizza, jag åt en hawaii :D

Vi tittade nyss på körslaget. Och Team Hanna vann ju! Och vi röstade på dem =) Wiiie!

Vilka tyckte ni var bäst? 

Big hugs and wet kissies

Kommentarer
Postat av: sosso

hihi jag tyckte både va jätte bra, men jag hejade nog på team Erik :D

Jag har fått "Gabriellas sång" på hjärnan... :P

2009-01-31 @ 22:21:59
URL: http://finsoows.blogg.se/
Postat av: Ester

Okey! Jo, team Erik va ju oxå bra :)

Gabriellas sång?

2009-01-31 @ 22:30:07
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Tyckte båda var värdiga vinnare men jag röstade på Hanna! :) haha, jag har också fått Gabriellas sång på hjärnan! ;P <3

2009-02-05 @ 18:57:09
URL: http://ebjjorkcs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0