Plugg och pinsamheter!

Yo!
Dagen spenderad i skolan...Slutade 14 idag. Gick hem o gjorde varm mellis, te och rostmacka, mmm :) Det vämer i vinterkylan.
Det hände en jäätte pinsam sak när jag kom hem från skolan... När jag kom in genom dörren ropade jag "Hallå!", och då var det ingen som svarade (jag tog det som att ingen var hemma). Så jag började nynna på låtar ganska högt, å sen hörde jag någon nere i köket. Så jag ropade "hallå" igen. Och då sa ngn "ja, det är målaren". Han var nere i vårat kök och målade våran vägg. Han hade typ hört mej då asså!! Gud vad pinsamt det var! x)

Nu sitter jag här och pluggar (elr halvt kan man säga) inför läxförhöret imorrn. Det är typ ord som hör till ett brott. Typ vad alla som sitter i tingsrätten heter och sånt...tråk!
Lyssnar på Rix FM samtidigt;  http://www.rixfm.com/webbradio/frameset.php

Ha det suuuper,
kramkram Ester :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0