Onyttig som man är!

jaha, dagen dåda..vanlig och tråkig. Fast tekniken börjar bli roligare : ) Vi håller på att bygga kända byggnader, och materialet man får använda är endast glasspinnar, limpistol och en såg om man vill förkorta pinnarna.
När jag kom hem åt jag mellanmål, som rubriken lyder, så åt jag macka med smält ost, varm oboy och en punchrulle (dammsugare).. hehe, men det är inte ofta jag äter så onyttigt mellanmål, det var ett undantag, jah!

Jag hade lovat mamma och Peter att vika tvätt när jag kom hem. En enooorm tvätthög befann sig på bänken i tvättstugan, så jag satte igång med det. Och det tog mer än en halvtimme iaf...huh'
Sen kom mamsen och Peter hem från sina jobb och mamma satt igång med middagen, fiskpinnar.
Jag ska strax plugga lite spanskaglosor.

Ha en fortsatt bra vecka,

tjiiingeling <3


Inte så nytagen bild, men den får duga,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0