lördaag

Tjenixen!
Idag vaknade jag runt 9. Åt frukost och allt sånt där, nu har jag gjort mig i ordning lite grann, ialla fall håret. Jag har gjort några lockar här & där, och våfflat under för mer volym. För vi ska snart på fest, Cillas mamma fyller 60 år på tisdag...
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag, jo förresten, jag o Isak hyrde filmer innan, Johannes (brorsan) jobbar på Cahns idag, så jag fick hyra filmer gratis, jag hyrde "Arn, riket vid vägens slut" och så hyrde Isak en film som hette "Van Helsing" och den handlade om vampyrer. Och till Hugo tog vi "Den magiska leksaksaffären".

Trevlig helg på er alla läsare! <3



Tog dessa bilder nyss, så de är nytagna;





 :)


Älskar mitt tjocka hår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0