Jogging och stan

Hej igen!
När jag kom hem med bussen drog jag på mig träningsbyxor och tog en skön joggingrunda i skogen, och när jag kom in gjorde jag situps.
Sen skulle vi in till stan och köpa en lite sen födelsedagspresent till Isak. Det blev ett Nintendo DS...
Jag tänkte gå in på sminkaffären Karl XII, och kolla om jag hittade något, men det får bli shopping med mamma på lördag istället!

Strax ska jag hoppa in i duschen, och göra en egen hårinpackning. Sen ska jag göra flätor i håret så att jag får fina vågor i håret imorgon! Och efter det blir det middag, kycklingfilé, yummie <3


Tjiiing' E


Kommentarer
Postat av: Katinka

Ha en härlig helg! Tittade bara förbi och tänkte passa på och önska det...

2009-01-30 @ 15:35:15
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Ester Allstrin

Detsamma :D Kul att du hittade hit!

2009-01-30 @ 16:39:08
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0