hosthost

Jag har fått värsta rethostan, det är skitjobbigt :( på vintern får man massa sån skit, förkylning och magsjuka t.ex -.-
Skoldagen började med intressevalet, jag har då turism, och, jah, det suger hårt!! Och om man har det får man inte byta intresseval på typ ganska länge, suck...
Efter det hade vi första slöjdlektionen i 7an, innan har vi haft hemkunskap den lektionen. Sen hade vi andra vanliga lektioner.
När jag kom hem så mötte mamma upp mig vid bussen med våra hundar :) Överraskningar är alltid kul! <3

Här kommer en lista:


Dagens:

blogg:  finsoows.blogg.se    &  kenzas.se
hiss: mamma mötte mej vid bussen
diss: ja ni'
saknad: jag vill komma i form
outfit: tights o rutig klänning typ
makeup: mascara, rouge
frisyr: utsläppt
låt: har inte lyssnat på ngn än, men Laleh- Simon Says
köp: inget
beroende: inget speciellt


 
Jag och Jaga :)


Kommentarer
Postat av: sosso

Gumman, söt du e :) <33

2009-01-14 @ 19:19:59
URL: http://finsoows.blogg.se/
Postat av: Ester Allstrin

hihi, tack detsamma! Men du är alltid sötast ba' så du vet :) <3

2009-01-14 @ 19:43:03
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0