Hög kjol

Hejj där!
Idag var det lång skoldag, och vi hade slöjd på Linnéskolan idag.
På slöjden håller jag på att sy en hög kjol : ) Den är svart och ganska vid där nere, och som dekoration ska jag ha tre st röda knappar mitt på resåren. Den blir nog fin! När den är klar så ska jag ta kort och lägga upp den på bloggen.

Och innan musiken så gick brandlarmet på Linnéskolan. Det var ingen brandövning, utan det var någon som hade tryckt på knappen så att larmet började tjuta, sen hade vi också brandövning på våran skola, asså vi visste om det innan.. Så vi fick höra mycket tjut idag!
Nu är jag hemma, så skööönt! Men läxorna ligger å andra sidan på skrivbordet och väntar...

Hur har eran dag varit, hänt ngt skoj?


Kommentarer
Postat av: Flizzans'

ooj, ont i öronen efter tjutet? :)

Dagen har varit bra, fast skoj vet jag inte om de har varit för jag har bara sutit hemma och gjort läxor, men i skolan var de kul :D<3



Kraam<33

2009-01-28 @ 19:11:50
URL: http://frezzy.blogg.se/
Postat av: sosso

Åh de blir säkert fint med hög kjol jag vill ha en ! (a)

Hoppas den blir fin!

Jag har inte gjort så mkt idag pluggat och lite sånt :) Pussen <33

2009-01-28 @ 22:03:57
URL: http://finsoows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0