Sportlov!

Åh, vad skönt! Nu är man ledig en hel vecka! Jag ska träna på gymmet några dagar och bara ta det lugnt.

Vi åkte iväg för att spela badminton igår, men hallen var upptagen, så vi var med pappa på gymmet och tränade lite istället. Vi får åka och titta om det är ledigt idag, så vi kan spela badminton, jag var ju såå sugen igår! : /
Idag vaknade jag vid 10. Jag satte mej och smörjde in hela kroppen med B.U.S. Och den har gett ett bra resultat! Ska smörja in mej några dagar till, så ska jag visa före- och efter bilder!


Kisses/ E

                                                                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0