snöigt

hejsanhejsan.

Det har kommit rejält  med snö idag. Och det är ju ganska bra nu till sportlovet, då man kan åka pulka, skidor och sånt där :D
När jag kom till skolan idag och skulle ta upp min skåpnyckel ur fickan, kom jag på att den låg i min andra jacka hemma!
Första lektionen var svenska, så jag gick in och satte mig när våran vikarie släppte in oss. Och jag vågade inte säga att jag glömt nyckeln först, så jag bara satt där medans alla andra läste i sina böcker. Och sen tittade han på mej och frågade:
- Har du ingen bok, Ester?
Och jag svarade:
-Ehm, jag glömde skåpnyckeln hemma. Kan inte jag få springa hem och hämta den?
- Nja, eller jo, det kan du väl, om du skyndar dej!
Haha.

På SO:n idag så skulle vi göra en egen rättegång i olika grupper. Jag är med Arina, Elin, Alexander, Kalle & Stefan.
Våran rättegång ska handla om sexuellt övergrepp. Och jag är målsägaren (den som blivit utsatt för brottet)... Och Alexander är han som har begått brottet. hahaha.
På idrotten spelade vi pingis och killerball, =)

Ha're fint


Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha, jag hittade inte mina nycklar imorse ;P

2009-02-05 @ 18:52:01
URL: http://ebjjorkcs.blogg.se/
Postat av: Ester

hehe, då var det inte bara jag som var nyckellös en stund på morgonen, thihi ;D

2009-02-05 @ 18:56:25
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0