Shopping

Tudeluu!
Dagen började med några timmar i skolan. Jag var bara med på två lektioner eftersom att jag hade tagit ledigt. Och det var engelska & SO.
På SO:n spelade min grupp upp våran rättegång. Det gick faktiskt ganska bra ;D Fast jag kunde inte hålla mig för skratt ett antal gånger. Och Bea filmade ju allt oxå! Hahaha.
Efter SO:n kom mormor & morfar och hämtade upp mej, och så åkte vi till Vetlanda som ligger tre mil från Eksjö.
När vi kom dit gick vi först in på H&M. Och där hittade jag en topp i organic cotton med djurmönster på & ett par stora runda örhängen med blommönster. Riktigt våriga & fina =) Sen åkte vi till ÖoB. Och där köpte jag en DATE lucky parfym som doftar rikitigt vårigt för endast 29:- och lite godis & tuggummi.
Såhär beskrivs doften av DATE lucky:

Frisk & full av liv.
En fruktig doft av äpple, gurka, grapefrukt, melon, röda vinbär och rosor, med en varm ton av exotiska blommor, sandelträ och musk.

Ikväll blir det mys, med Let's dance och så :D


Ha en fin fredag!
kram



Blommiga örhängen, ca 29 kr, H&M


Topp i organic cotton, 149 kr, H&M


Gott till ikväll. ;)

 

Kommentarer
Postat av: kiki

Hehe har den där hm tröjan jag oxå :) Superfin!

2009-02-25 @ 00:28:06
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jättesöt tröja! :)

2009-02-26 @ 22:13:03
URL: http://ebjjorcks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0