Pinsamt!

Som rubriken lyder.
Det första som hände då, det var att jag stod och gjorde knäppa moves till musiken på TV. Och då kommer Johannes upp från undervåningen, och jag möter hans blick och bara stannar till. Och då fnissar han lite och försvinner sedan in på sitt rum. Och sen kan jag inte hålla mig för skratt. haha..

Jag var nyss och lämnade/lånade böcker på biblioteket. Och på vägen hem, så ska jag svänga förbi ett hörn av ett hus, och då står det typ människor där, och jag var ju helt inne i mina tankar, så jag blev skiträdd när jag gick förbi, så jag spärrade upp ögonen och ryckte till. Fast jag vet inte om de såg det, för jag bara kollade ner i marken sen, hehe.

Pinsamt värre!


Osminkad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0