Onsdag- En bra dag!

Hallå!

Skriver inte för än nu, lite sent, men jag har haft annat för mig. 
Jag har sytt idag, en klänning. Sydde ihop en svart tunika och en vit kjol med spetskant där nere. Och så ska jag ha ett ganska brett gult sidenband i mitten och en rosett av det, där bak. Förarbetet tog mer än en timme, alltså nålningen och allt, hur pilligt som helst! Mitt tålamod sjönk mer och mer... så mamma fick hjälpa mig. Tack. =) hihi. Ni ska få en bild på den någon gång.

Sen kom pappa och hämtade oss vid 2-tiden. För vi skulle åka och se "Bolt" på bio. Den var mysig!
Det hände en olycka under bion. Det var så att jag satt med min festis i knät, och så råkade jag klämma på den så att det kom ut saft, så jag blev dyblöt, det kändes som att jag hade kissat på mej, haha. Inte så nice. Men som tur var, så va det i slutet av filmen.

iAdios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0