martes

tudelu!

Nu var man hemma igen. Tog en sväng till bibblan efter skolan, Ebba var påväg hem åt samma håll, så vi gick tillsammans och pratade en stund. Biblioteket ligger vid min storebror Johannes skola, så när vi gick förbi där så satt han i matsalen och vinkade överdrivet, hahaha :D
Jag hittade i allafall en bok av Katarina Von Bredow, "hur kär får man bli?", så nu har jag något att läsa hemma.

Vi var ju somsakt på tingsrätten idag. Och rättegången höll på i ungefär en timme.
Det var en bonde som höll på att ta sina kor till andra sidan vägen. Och då kom en man i sin bil och körde typ jättefort, och då ställde sig bonden mitt i vägen och viftade med armarna att han skulle sakta ner. Och då stannade mannen i bilen för han trodde att bonden ville ha hjälp. Och då blev typ bonden arg och började vifta med armarna mot honom, och han råkade tydligen träffa honom i ansiktet. Men mannen i bilen säger att han slog två slag med knytnäven mot hans anstike så att han började blöda på läppen...
Man kan ju undra vem som talar sanning?

Imorgon har vi friluftsdag, och jag valde bowling och promenad.
Nu ska jag göra en smoothie :-) Vi köpte frysta jordgubbar och vaniljglass igår, så jag ska ha det i :P


Hur har eran dag varit?


Grön t-shirt med tryck, JC


"Hur kär får man bli?" av Katarina Von Bredow


Mmm, kiwii :D

Kommentarer
Postat av: Flizzans'

ååh, den boken är jätte bra :D

jag tipsade sofia om den förut ;P Du ska läsa "expert på att rodna" också, med samma författare ;D



haha, kram från boknörden ;)<3

2009-02-03 @ 16:46:38
URL: http://frezzy.blogg.se/
Postat av: Ester

hihi :) Jag håller faktiskt på att läsa "expert på att rodna" i skolan :D Du ska läsa "Som jag vill vara" och "syskonkärlek" med samma författare :P haha <3

puss & kjaaam

2009-02-03 @ 16:55:09
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: Flizzans'

Okeej, tack för bok tipset, ska kolla efter dom :P<3

2009-02-04 @ 17:18:04
URL: http://frezzy.blogg.se/
Postat av: Ester Allstrin

hihi, det är lugnt :) <3

Puss & kram ♥

2009-02-04 @ 17:33:29
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0