lunes

oj, nu har jag suttit och pluggat i en timme med spanskan! Jag håller på att somna, gosh. Mamma är i sthlm, så vi ska inte åka till henne föräns imorgon. Brukar annars byta vecka på måndagar.
Skolan var inte så skoj idag. När jag kom hem så åt jag mellanmål och sånt där, o sen åkte vi på husvisning. Men det huset vi var och kollade på var inte så lockande. Husväggarna utanpå var spruckna och jag tyckte att huset var ganska trångt inuti, och det fanns inte så mycket till trädgård!

hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-24 @ 11:03:38
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0