Lång väntan

Igår när jag var på biblioteket och lämnade en bok, så tänkte jag att jag kunde göra ett nytt försök med att fråga efter boken "Klass 7B, En känsla av november", som jag har frågat efter jättelänge (det har stått på datorn att de hade boken inne hela tiden). Så igår när jag frågade gick hon och tittade efter den. Och när hon kom tillbaka hade hon boken i handen, och sa,
"den stod på fel hylla". Och jag som väntat så länge på den, det var liksom jag som "beställde" in den til biblioteket så att jag kunde läsa den... Men nu är den i säkerhet hos mig. =)

Har gymmat med daddy idag. Och nu ska jag ta en dusch, och fortsätta behandligen med BUS.

Kiss & hug.



Äntligen!


Innan jag började använda "Brun-utan-sol".


Ca 3 dagar efter användning.

Kommentarer
Postat av: mhalin , MATLA 09

ojj , det funkade (; hhih , jag slipper förhoppningsvis (a) hoppas jag blir brun nu v8 ! :D



har en bloggdesign tävling på min blogg nu ! :D*

Postat av: Ester

mhalin , MATLA 09:

Haha, ja! Trevligt med en tävling, ska genast kika in!

P.S hur fick du fet stil på "ojj , det funkade (;" ?

2009-02-15 @ 08:50:55
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0