Inredning

Eftersom vi ska flytta i Maj, så får jag ju ett nytt rum jag ska inreda :) Och mitt tema ska vara lila, svart & grått. Jag har tittat på en tapet som jag vill ha som en fondvägg, den är svart med lila blommönster i och lite inslag av silver tror jag. Och resten av väggarna vill jag ha i mörkgrått.
Jag kommer behålla min svarta säng, mitt vita skrivbord och min vita hylla och gardin-längderna, de runda mattorna och mina krukor som jag har nu är lila, så de ska jag också behålla. Sedan vill jag köpa lite nya kuddfodral, lampor och ett sängbord. Jag hittade också en jättefin svart spegelbyrå på IKEAs hemsida, som man skulle kunna sitta och göra ordning sig framför.



Min säng, från IKEA


Svart spegelbyrå, 1 995 kr, IKEA




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror jag vet vilken tapet du menar.

ifall det är den, den är skit snygg !

verkligen :D

krya på dej !

2009-03-01 @ 07:48:50
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: Ester

Okej! :D Den står i skyltfönstret på Hessels, färg/tapet- affären i gamla stan, är det där du har sett den?

Tack Elin <3

2009-03-01 @ 09:41:16
URL: http://ehzswie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa-aa det är där jag har sett den!

varje gång jag går förbi säjer jag att den är skitsnygg ! :D

verkligen !

<3

2009-03-01 @ 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0