biomys

hallåhallå!

Vi var på bion igår. Och filmen var helt otrolig! Det kom lite tårar, för den var ganska sorglig, men så romantisk :-) Och lång var den, hela 2 h & 46 m. Så vi kom hem sent, jag gjorde mig i ordning snabbt och hoppade i säng.

Idag blev jag väckt klockan 6 som vanligt, och så åt vi frukost och kutade till bussen, haha, så är det varje morgon!
Vi började skoldagen med handledning och vi skrev mål och gick igenom veckans läxor.
Sen hade vi språk, biologi, idrott, engelska och svenska. Vi fick sluta 25 min tidigare idag, så 14:45 slutade vi.
Jag gick hem i det härliga vädret och bara slappade.
Just nu sitter jag och tjatar på pappa att jag vill sola solarium, men han går inte direkt med på det, så jahjah!
Jag fyller 14 år om två dagar :D Jippiie! Det jag har önskat mig är mest kläder/presentkort...

Puss
E'A ;*

Kommentarer
Postat av: sosso

De är jätte fint väder här me :) <3

2009-02-02 @ 21:14:59
URL: http://finsoows.blogg.se/
Postat av: Ester

vad skönt! :D <3

2009-02-02 @ 21:16:31
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0