helg!

Hej alla söta läsare!
Jag gillar fredagar, för då har vi kort skoldag och det är HELG!
I slutet av skolan fick vi planera en lyckad fest och en misslyckad. Jag var med Robin, Amanda & Stefan. Och vet ni vad Robin gjorde? Jo, han stoppade upp mitt suddigum i näsan, fy sjutton Robin! Och då frågade våran handledare om han köpte ett nytt, men istället fick jag typ tre kronor av honom, hahaha. En del killar är såå omogna!
Tog sällskap med Emmy hem. Och nu sitter jag hos pappa igen och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet. Hon skulle sluta lite tidigare idag, för mamma och jag ska ut på en shoppingrunda i stan. Jag har nämligen inte fått min födelsedagspresent av mamma och Peter än, så jag ska kolla på en digitalkamera, tror jag.
I helgen är inget planerat för min del. Men jag ska väl softa och sådär. Vill träna, men jag är så förkyld och hostig, så det blir väl kanske inget med det...
Vet ni vad, vi ska flytta med pappa!! Vi har kollat runt en hel del på olika hus, och vi var på en husvisning i en gul, stor villa i Orrhaga för ett tag sen. Och vi fastnade verkligen för det, och la ett bud. Men då var det några andra som la högre bud än oss, så vi fick det inte från början. Men de paret som fick det blev osäkra på om de ville ha huset, så vi hade en chans! Igår var pappa & Cilla på ett möte angående huset, och då fick de reda på att vi fick det! Och när pappa ringde igår och berättade det, så blev jag hur glad som helst och hade glädjerus i hela kroppen! Dessutom så blir jag och Linnea grannar :D Åh, jag är så glad!
 
Trevlig fredag  ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: Ja, visst är de? :D

2009-02-27 @ 16:17:02
URL: http://thy.webblogg.se/
Postat av: Filippa

ååh, va kul :)<33

Kamera och flytt :). Då kommer du ju få göra nytt rum, gud så kul :)



Puss<33

2009-02-27 @ 17:23:04
URL: http://frezzy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är Linnea? Kjam!

2009-02-27 @ 18:30:32
Postat av: Ester Allstrin

Anonym: Linnea är min klasskompis :)

2009-02-27 @ 18:42:29
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0