Fredagen den 13:e

jahaja, lite sent inlägg får det bli idag med.
Än har jag inte drabbats av någon otur! Som tur är... Hur ligger det till på eran front?

Mormor & morfar har varit hos oss idag, och det är så mysigt att vara med dem. =)
Jag har sytt en "påsväska", och mormor hjälpte mig med axelremmen. Den blev jättefin. Jag är i en syperiod, jag älskar att sy!
Sen skjutsade vi in Isak till hans hockeyträning och jag stack till gymmet. Jag fick hjärnsläpp väl där och glömde bort hur mitt träningschema var. Men jag fick till det någolunda tillslut.
Efter träningen gick jag hem till mormor och morfar. Och vi spelade kort och hade det allmänt trevligt.
Sen kom Peter och hämtade mej, och vi åkte hem. Hemma var maten precis klar, kycklingfilé, potatisklytor och Café de Paris sås, yummie!
Nu sitter jag med laptopen i knät och tittar på Let´s dance. Vad fin Kitty är ikväll! Eller hur?

Ha en trevlig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0