Back to school

Hej bloggen!

Nu var det skola igen. Och jag hatar tidiga morgnar!
I skolan hände det inget speciellt. Vanliga lektioner som biologi & språk.. Och jag var trött och seg i skolan eftersom vi har haft lov och det har blivit en hel del sena kvällar, så jag hade svårt att somna igår.

Jag hade bestämt med pappa att jag skulle hämta nyckeln till gymmet efter skolan idag. Men jag hade ingen lust eller ork till att gymma. Men jag ska försöka att gymma varannan dag för att hålla igång, så jag gymmade i alla fall, och det gav mej ny energi =) Efter gymmet gick jag bort till bowlinghallen och köpte mej lite mellanmål och sen gick jag till mormor och morfar för att mamma skulle hämta mig där.

Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0