A list of the day

Dagens outfit: jeans & randig tröja. 
Dagens mat : korvstroganoff o ris
Dagens godaste: pappas korvstroganoff =)
Dagens bästa: vet inte?
Dagens låt: I hate this part- The pussycat dolls
Dagens roligaste: de vet ja inte
Dagens sämsta: Hugo o jag skulle gå till I12-hallen & spela badminton, men de va upptaget...
Dagens mys: med Hugo. Satt med en filt framför datorn och spelade spel med honom <3
Dagens hjärta: mina nära & kära <3
Dagens sak: datorn?
Dagens "måste göra" : inget?
Dagens saknad: Hon där uppe, alltid ♥
Dagens dryck: nyponsoppa, mjölk & lättdryck
Dagens frisyr:  liten fläta på sidan
Dagens sötaste: Hugo & våra hundar <3
Dagens mående: seg och frusen
Dagens köp:  nada

Förlåt för dålig uppdatering av bilder. Önskar mej en kamera av mamma, (tror att jag kommer få den) har inte fått min födelsedagspresent av henne än. Så det kommer bli mer outfit-bilder och annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0