18:00

Nu har vi precis ätit middag. Pasta med skinksås och baguette & fetaostsallad till =) Mums!
När vi äter kommer Johannes ner i köket.
- Hej!
- Hej Johannes!
- Vad fin du är Ester! Ska du gå ut? (och festa alltså)
- Nej, det hoppas vi inte, säger Cilla.
- Men jag önskar att jag skulle det! Jag sitter ju jämt inne på helgerna.
-  Du kan ju vara med någon kompis? Säger Cilla.
- Nja, jag har inga (skämt). Men jag vill ha en pojkvän! Det var flera år sen ju.
- Tur för dej! Säger Johannes.
- Nä.


Intressant, jag vet ;-)



Dresscode innan idag:
Jeans, H&M
Svart topp, JC
Sidenband, satt dit själv



Rosett där bak

Kommentarer
Postat av: Anonym

guud, så fint <333

puss

2009-02-20 @ 22:15:49
Postat av: Ester

åh, tack "anonym" :)

Kram <3

2009-02-20 @ 22:32:04
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0