14/2- Valentine's day!

¡Hola!

Nu är jag trött i benen. Har nämligen stått i kiosk i flera timmar idag i ishallen.
Sitter här vid laptopen och lyssnar på hundgnäll, efter en god middag tillsammans med familjen och gäster! Trevligt trevligt.

Ikväll ska jag bara sitta hemma och titta på melodifestivalen och mysa med familjen. Som vanligt, heh.

Jag vill färga mitt hår! Det ha jag gjort ett antal gånger, men nu är det så blekt och konstigt (för ljust!) så jag vill färga det mörkare, typ nougat brun, som min riktiga hårfärg. Och så vill jag klippa det några centimeter så jag får bort det risiga och min lugg är ganska lång nu. Nu ska jag inte "klaga" mer. huhu.

Ha en trevlig alla hjärtans dag- kväll ♥ Puss & kram =)

Inga bilder idag, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0