090218

Hej alla söta läsare!

Min höga kjol jag syr i slöjden kommer bli sååå fin! Jag längtar redan till nästa slöjdlektion, hihi =)
På SO:n hade vi rörelse. Och typ de flesta spelade fotboll, men vi andra gick en promenad runt vattentornet. Och det ledde till snöbollskrig, haha! Det var typ tjejerna mot killarna, tillochmed våran lärare Bea var med, thahaha! Och Joel brottade ner mej i snön och myllade mej med massa snö i ansiktet, och då råkade jag skära mig på min tandställning så jag började blöda från tandköttet. :/
Vi hade lång dag idag. Så när jag kom hem var det nästan direkt middag. Pannkakor. Yummieyummie!
Vi kom nyss hem efter att ha firat Cillas bror, Cissan. Och där var det livat, kan jag säga. Med massa små söta "kusiner" och så där. <3 

Nej hörrni, nu måste jag plugga lite. Hoppas ni haft en bra dag,

kramar!



Sockersöta Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0