rastlös.

Var typ rastlös en stund innan. Det blir ju bara att hänga över datorn hela dagen... vill ju hitta på något! Inga vänner kan ju träffas heller; Agnes är i Kalmar, Amanda & Jossan är på bio ikväll och...ja...
Så jag ringde Agnes förut och snackade i 20 min om allt & inget. Jag pressade henne att hitta på saker jag kunde sysselsätta mig med. Samtidigt som jag protesterade på vad hon inte fick ge som förslag (sitta vid datorn) så sa hon det, och jag bara "NEJ!! Inte det, haha". Sedan sa hon några förslag som var bra, t.ex. som att titta på film, läsa & något annat. Då kom jag på att vi säkert hade några DVD:er här nere i lådan som jag inte har sett. Jag rotade fram två filmer; TOP GUN & Inglorious Basterds. Cilla fick välja åt mig och hon rekommenderade inte den sistnämnda. Hon bara "den är hemsk"... "på vilket sätt?" frågade jag, "nämn något som förekommer?" "ehm, jo, de slår bl.a av huvuden med baseball-trän..".  Uh. Cilla sa att TOP GUN är en film som man måste ha sett någon gång, så jag gick upp och satt igång den. Låg där och tittade i 35 minuter, men sedan stängde jag av. Det blev lite långtråkigt, eller var det kanske lite data- apstinens där? Hmm..

Nu sitter jag framför brasan igen... med datorn. Hmpf!
Jag vet!!! Ni kan komma med förslag på saker jag kan sysselsätta mig med? Det vore GREAT! =)

Puss på er.


Tom Cruise i TOP GUN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0