Lista över 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nya saker gör man väl hela tiden...
Men speciellt för i år... jag kommer f*n inte på något?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Brukar inte sätta några löften, precis. Har väl kanske försökt med godislöfte? I så fall har det spruckit..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Släkting.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min farfar.
5. Vilka länder besökte du? Inga det här året.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Äkta kärlek.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag vet inte riktigt. 
8. Vad var din största framgång 2009? Hm, min största framgång.. inte vet jag.
9. Största misstaget? Att jag berättade en sak för bror, som kanske inte är sann..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit lite förkyld då & då, haft feber kanske.
11. Bästa köpet? Böcker som Twilight- serien.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Tuggummi & tidningar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det tror jag nog! Men jag kan inte sätta fingret på exakt vad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Bra låtar! Hela min lista i spotify, eller så.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hm, jag har nog varit lite gladare, fast har ändå varit ganska deppig vissa stunder..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hade ju velat resa lite.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Önskar att de deppiga stunderna, "livet suger"- stunder, hade attackerat mig mindre.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj.
19. Blev du kär i år? Nja, inte riktigt. Måste lära känna mig själv bättre i det ämnet..
20. Favoritprogram på TV? IDOL & serien True Blood (om det nu räknas som "program")..
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böcker
22. Största musikaliska upptäckten? Gillar speciella röster, som t.ex Norah Jones, Anna Ternheim och Melissa Horn har. Har hört mycket bra musik i år, måste nog ha varit det året då jag lyssnat på mest musik!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det var ju nästan ett år sedan jag fyllde år. Minns inte riktigt, hehe ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? Var det nog, kan ju inte få allt som står på mina långa önskelistor!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag firade med familjen hemma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer kärlek.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Bekvämt.
29. Vad fick dig att må bra? Nära & kära och musik.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen & sugen på, men jag avgudar Mariette Hansson från årets IDOL. Och en kändishunk som jag dreglade lite extra över var väl Robert Pattinson! ;-)
31. Vem saknade du? Släkt.
32. De bästa nya människorna du träffade? Vilka är de nya jag träffat? Josefine och jag umgicks aldrig innan.

Kommentarer
Postat av: aw - gotlandstöis

nej jag är seriös :D

2009-12-29 @ 23:27:40
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: aw - gotlandstöis

[email protected] :d

men är bara inne ibland! <3

2009-12-29 @ 23:33:35
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0