Färgat håret!

Mamma och jag är så smarta som kommer på idén att klippa hål i en plastpåse och trä den över huvudet på mig när vi färgar. Det har vi gjort en gång innan också. Haha!
Jag blev i alla fall nöjd med hårfärgen även att två paket kanske inte täckte varenda kvadratmillimeter av mitt hår, så tjockt och långt hår har jag! 

Brorsan, Johannes, ringde innan och frågade om mamma kunde hämta honom på stället där han jobbar ca. 3 mil härifrån, nästan där vi var och jagade idag. Så Vid 21 var vi och hämtade honom där. Han är för gullig min bror, alla mina bröder är, måste jag bara påpeka! =)

Imorgon åker vi hem till pappa och då måste jag utmana familjen på "GalenPanna" igen. Grymt roligt spel! 
Med det säger jag puss och god natt!
Vi hörs!


Använde/r mig utav Schwarzkopf Natural & Easy- Sammet Mörkbrun,
vilken jag tycker är bra! Den ger fin lyster till håret och vårdar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0