A day in the forest

Tjena!

Mamma och jag har varit ute i skogen hela dagen och jagat med Peter och hundarna.
Men det gick inte så bra idag, vi såg inte ett enda slag av hare och hundarna fick inte upp något. Jaga & Nikko busade mest runt, men sedan försökte Jaga söka runt i olika områden, då Nikko stod och tiggde mackor utav oss vid brasan. Haha, matvraket.
Vi kom väl dit någon gång runt 8 på morgonen och sedan åkte vi hem vid halv 2 på dan. Så det var ett par sköna timmar i skogen, gött med lite frisk luft!

När vi kom in till Eksjö så åkte vi och handlade lite. Jag köpte 2 paket hårfärg med mörkbrun färg. Har färgat mitt hår med Kastanjebrun färg innan, men det blir lite rödaktiga inslag i den och jag vill ha ren mörkbrun färg, om man säger så. Så jag hoppas att det blir bra! =)
Sitter fortfarande i underställ och sockor nu och mitt hår luktar grillrök, men jag ska duscha och färga mitt hår om en stund, så. 

Hoppas allt är bra med er!


Laddade upp den här bilden på FB när vi var i skogen.
"Är i skogen och jagar. Härligt!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt att vara i skogen så länge

2009-12-27 @ 17:18:44
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)

2009-12-27 @ 21:04:12
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0