091229

Good morning!

Jag sov ganska många timmar inatt, kanske 10-11, vilket var jätteskönt!
Som sagt så har jag ju goa bröder, med det vill jag nu ha sagt att David gjorde risgrynsgröt till oss barn imorse! =) ♥

Jag har än så länge bara klätt på mig. Det blev min nya tröja med ett par svarta leggings till, väldigt bekvämt.
När jag vaknade tänkte jag att jag kanske skulle dra och gymma inann frukost, träning ger bäst resultat innan frukost nämligen, men jag sket i det eftersom klockan redan var halv 10, lite sent. Ska nog ställa väckarklockan imorgon eller någon annan dag i veckan då jag gymmar innan frukost.
Känner att jag behöver duscha, det tar jag sedan..

Igår innan vi åkte hem till pappa så damp H&M's vårkatalog ner i brevlådan till mamma. Jag hann inte kolla, tänkte att den kommit hem till pappa också. Men jag har tittat på H&M's hemsida. Plockade ut mina favoriter och gjorde ett litet kollage, visar er i ett nytt inlägg om en stund!
Tänkte också göra en lista över 2009, ingen årsresumé eller så, men en med lite frågor över 09.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0