091223

God morgon allihopa!

Jag är såå otroligt lättväckt. Imorse när Isak passerade igenom mitt rum, han smög fram på mitt trägolv, så vaknade jag till och såg en gestalt genom mina suddiga ögon. När jag såg att det var Isak sa jag "god morgon Isak!". Han bara stirrade på mig och sa, "Ester, du vaknade av det här lilla knaket i golvet!", *backar tillbaka och visar*. Jag vaknar alltså av ett litet, litet knak i trägolvet. Skulle inte förvåna mig om jag vaknade utav en knappnål som släpptes ner på golvet, jag är jäkligt lättväckt alltså!

Klockan var 08:48 då jag blev väckt och det är ganska lagom för mig att gå upp då.
Så jag gick upp och åt frukost med Isak. Cheerios med fil, rostad ostmacka & juice. Vi köpte det flingpaketet för kanske en eller två veckor sedan, och på paketet stod det att man fick ett mini- spel. Det var liksom en stor- bild på Twister- spelet på framsidan, så jag trodde man fick det. Vi har redan sådana spel vi fått på McDonalds i happy meal, så vi var inte så pepp på att ta upp spelet förrän idag. Men det var inte Twister, det var operations- spelet! Läkare som jag vill bli, har jag alltid velat ha det spelet. Hehe. ;)

Idag är det ju dagen före julafton, jag har knappt någon julkänsla måste jag medge. Men den kommer säkert imorgon, då det är dags. =)
Idag är Isak och jag hemma själva eftersom mamma jobbar. Vi får väl värma upp lite pannkakor sedan igår till lunch, så vi klarar oss nog.

Ha det bra allihopa!
Med det säger jag:

GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT 2010!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0