091219

God kväll alla fina!

Vilken otroligt rolig filmkväll (läs: filmnatt) vi tjejer hade hemma hos Agnes! Verkligen.
Jag åkte till Agnes några minuter över 6 på kvällen, då var redan alla på plats.
Vi satt och chillade, snackade och sedan öppnade vi presenter/julklappar. Både Agnes och jag och Josefine och Agnes skulle byta julklappar. Agnes fick en tunn kedja och till den en berlock med peacemärket att hänga på. Och jag fick en parfym av henne, som luktade väldigt gott. Den hette "think bubbly".
Efter en stund gick vi upp till köket och gjorde ordning pizzor som vi gräddade och åt. Det var mumsfillibabba! =)
Therese kunde inte stanna så länge, så Amanda och jag följde henne hem ungefär klockan 10.
När vi kom tillbaka så fyllde vi skålarna med chips & godis och satte igång filmen, "män som hatar kvinnor". Det var en riktigt bra film, men inte lika bra som "flickan som lekte med elden", må jag säga. Agnes somnade i slutet och låg där sussandes i kanske 30 minuter. Hon sa att vi skulle väcka henne när filmen var slut, om hon somnade.
När filmen väl var slut och Agnes väl var väckt, så bäddade vi och gjorde oss i ordning. När det var fixat så låg vi där och snackade, sms:ade och allt vad vi gjorde. Det blev en mycket lång natt, klockan 5 på morgonen idag somnade vi och vaknade upp klockan halv 12 igen!
Det här måste vi göra om snarast, och det blir troligvtis jag som håller i något liknande nästa gång. Jag fyller ju 15 år den 4 februari, och där någongång ska jag nog bjuda hem tjejerna på lite födelsedagsmys! =)

Ikväll har jag tagit en skön dusch, lagt en välbehövande ansiktsmask och myst ordentligt!
Sitter nu vid den öppna brasan och har på min kanonbra spellista på spotify. Life is good! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0